Followers

Tuesday, October 23, 2012

140/90

Doktor cakap dah border line ni. Awat? Stress ka? ...Patut ler rasa macam melelong jer... Dua tiga hari ni kekadang macam tak balance. Dada pun sesekali macam berdebar-debar. Tapi tak der rasa pening atau sakit kepala. Pandangan mata pun ok tak kabur. Apapun kak-M agak mungkin tekanan darah tinggi. Alkisah mesin pam tekanan tu pun sudah lingkup, jadi akak ke klinik jer.



Bacaan tadi ialah 140/90, doktor cakap untuk pesakit darah tinggi kira border line lah. Tak der pulak aku makan benda-benda yang panas. Doktor tanya kot ada makan daging terlebih ker, garam terlebih ker. Tak der lah pula. Mungkin juga keletihan.

So, i need arest. A good rest. I hope tomorrow will be better.


2 comments:

teratai said...

Kena jaga kesihatan tu, jgn tidur lewat, bykkan senaman.

Kak ambil ubat darah tinggi n kelosterol sekarang gara2 malas senaman n stress! Makan pun x jaga, main hentam je....

Emma said...

yer betui tu...kurang senaman ni juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...