Followers

Monday, September 26, 2016

The Fantastic Story at KUNDASANG SABAH - Episod 5

Destinasi terakhir di Kundasang ini ialah ke Pekan Ranau. Tempat ni memang takder dalam pelan asal. Cumanya selama kami berasa di Kundasang ini, kerap sangat nampak orang jual durian tepi tepi jalan. Memang musim durian ketika ini. Kak M teringat seoarang pelajar Kak M memang berasal dari Ranau dan dia dan keluarga mengusahakan pernigaan durian. Ahhhh memang cantik sangat.


Kak M berjaya menghubungi beliau dan beliau dan simpankan dua bakul durian untuk kami.. Amekkau!.Melantak le makan durian. Student Kak-M ni nama dia Fazeera Ujin, dia adalah pelajar master. melihatkan cara dia buka durian tu memang Perghhhh.. tabik springgg mak!


Hah! tengok tu Mak esah kemaik suka lagi dapat makan durian free..heheh...macam-macam jenis durian ada termasuklah Musang King, Tembaga dan tembaga hijau.


Okey..Fazeera dierumuni oleh semua orang yang nak terkam je durian-durian tu semua. Tengoklah orang-orang lain yang tak berkenaan pun pelik menengokkan kami makan kat situ. Sebenarnya kat Pasar Ranau ni hanya ada belian secara pukal dan pajak aje.. takder jual sebiji-sebiji. sebab tu orang-orang yang lalu lalang sepertinya terhenti seketika.. apalah sedag berlangsung promosi atau apa? hahahah


Okey nampak tak sarah Nuha dah berada di depan sekali, dia adalah peminat durian no 1.. mana Ahmad? Cer cari...heheh .dida dok maraton kat luar..sebab dia tak makan durian.


Okeh kakak-kaka, abang-abang semua menunggu dengan penuh kesabaran.


Ini kak long kawasan..hah jangan main-main...

1 comment:

PAk JUSTAN DI BATANG said...

Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...