Birthday Bash Sarah Nuha



Assalammualaikum,
Lamanya akak tak berkarya yer, Almaklum lah dek kesibukan masa ni, nak buka PC tu tak sempat. Apa-apa info semuanya di hand phone saja.

baru baru ni kami meraikan sambutan ulang tahun kelahiran satusatunya anakanda perempuan kami Sarah Nuha yang ke 9. Alhamdulillah Nuha sihat seadanya, seirang anak yang baik, taat ibu bapa dan sentiasa menyenangkan ibu bapa. Untuk kali ni, mummy berbesar hati menyediakan kek istimewa buat Sarah Nuha. Sangat istimewa!


Kek ini adalah kek coklat lembab yang dibalut dengan butter cream. Sedap Nuha cakap, apa lagi kalau dihiasi dengan buahan blueberry dan strawberry. Memang geram anak-anak menengoknya. Dan ianya habis licin. Alhamdulillah, memang happy sangat kalau apa yang kita sediakan mendapat perhatian dan kesukaan anak-anak.



Majlis serba ringkas ni diadakan pada jam 3 petang hingga 7 malam pada 21 Febuari 2016. ramai juga kawan kawan Nuha yang datang. dan terpancar kegembiraan di wajah anak mommy yang semakin cantik ni.

NMommy sentiasa doakan Kakak Nuha diberikan kesihatan yang baik, menjadi anak yang solehah dan sentiasa mendoakan kedua ibu bapanya.
Ameen

HAPPY BIRTHDAY SAYANG




Comments

Popular posts from this blog

Akhirnya..jadi juga kailan goreng ala chinese ni...

Pediasure susu pilihan

My Baby Boy is Sick