Followers

Monday, January 19, 2015

Dan akhirnya aku terjebak.............Naelofar Hijab

Holaaaa.....aku tanya apa khabar? Aku tanya apa khabar...semua?

heee....lagu trending hari ini dalam sejarah. masih bising bising lagi yer dengan AJL malam tadi.
Kak M dah sampai tahap muak pening migrain segala...tapi bukan sebab lagu-lagu tu..tapi sebab dek promo Qu Putihhh ittew.....tolongggg..mak stress, lantas kak M banyak habiskan masa sereka baju dari mendengar AJL heee.. 

Ni nak cerita hobby baru akak..hik hik.. hobby ke? idak ler....akak now days suka bebenor dengan trend Naelofar Hijab neh....hehe.. tu je pon macam gempaq sangat kan.


Salmon colour Naelofar Hijab..i love this colour very much


Iyalah jadi pompuan ni kena sentiasa cantik jelita. sesekali tukar fesyen dan ikut peredaran semasa, kaedahnya lah...hahah ..

dan ianya berlaku bila ada member akak ni dok promo kat pejabat dan hijab ini hanya semurah RM50 aje....itu ler yang menjadikan akak terpesona dan akhirnya kak M dah ada LAPAN warna okay...ulang suara LAPAN...dan LAPAN lagi..

And this colour as well...very nice..hijau lumut katanya.

huhu macam nak insap sekejap membeli belas ini. But this hijab is very special!.. konsep SEGERA tu yang membuatkan kak M suka sanggattttttt!. Kosep nak cepat dan paling PENTING..tak perlu IRON...hah!..memang best!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...