Its Pizza time

Memang lama betul tak bawa anak-anak makan kat luar. Minggu lepas depa tanya "Mommy dah dapat gaji ke belum" haha, macam tu lah anak-anak kakM, faham benar akan tanggungan ibu bapa depa.

Tapi untuk makan-makan ni, Mommy sentiasa ada duit untuk anak-anak. Jadi depa ajak makan kat Pizza Hutt sebab memang dah lama sangat tak makan disitu. Katanya nak makan Mushroom Soup dan Garlic Bread. Memang itu pun kegemaran depa kalau ke sini.

 

Kalau dulu kak_m tak suka sangat ke Pizza Hutt ni sebab service dia yang sangat lembap. Memang sakit hati campur banyak dosa dok kutuk-kutuk pekerja dan restoran ni..hahah. tapi kali ni memang improved a lot. Kak M bag 4 star!


Masuk jer pintu restoran terus kami di alu alukan dengan ucapan selamat datang dan kami dibawa ke meja kosong. Kemudia terus ambil order. dalam masa 20 minit makanan pun sampai. Betapa cekap dan terbaik kali ini. dan bila nak tambah order kami terus di layan.

Selain dari Mushroom Soup dan Garlic Bread, ada juga order pizza dan tentunya pepperoni sebab anak anak ni tak makan all sayur dan nenas segala.


Alhamdulillah, they are all enjoyed the meals. Dan kak M paling happy bila semua makanan yang dipesan dihabiskan. 


Untuk Kak M, ialah seafood carbonara. hahah saja nak cuba. ok ler jugak. Tak lah muak sangat. nasib baik tang banyak portion dia. jadi boleh makan sampai habis. dan Sesfood dia pun banyak. Puas hati makan.


tempat yang cosy mosy macam ni memang sesuai untuk quality time dengan anak-anak. Memang sangat sesuai, selesa, dan aman tenteram. Mcam-macam cerita semua berebut nak cakap dengan Mommy, tentang sekolah, tenang kawan-kawan dan macam-macam lah.

memang sesekali spent time dengan anak-anak macam ni cukup membahagiakan.


Comments

Popular posts from this blog

Akhirnya..jadi juga kailan goreng ala chinese ni...

Pediasure susu pilihan

My Baby Boy is Sick