Yemeni Mendi Pes Nasi Arab Memang Best

Alhamdulillah, Ramadhan yang mulia ini, Pes Nasi Arab ni memang mendapat sambutan hangat. Minggu ini sahaja lebih 40 bungkus telah terjual. Kak M pun tak menang tangan menerima order dari dan sahabat handai dan jiran tetangga.

Ramai yang membelinya dan terus buat stok untuk hari raya Aidil Fitri. Semestinya sebab cara nak membuatnya semudah ABC tetapi radanya memang sangat sedap. Kak M menerima banyak komen yang positif daripada mereka yang dah cuba masak nasi Arab menggunakan Pes ini. 


Ada dua pek khas pes ni iaitu 1/2 kilo berharga RM17 dan 1kilo berharga RM30. Pes ini di datangkan bersama beras basmathi special yang menghasilkan nasi Arab berkualiti tinggi. Hehheh, betul rasanya kenyal dan memang sangat sedap.


Malam tadi stok masuk lagi 20 pek. Tak lama jer ni...jap jer dalam simpanan kak M. Jap lagi kak M nak deliver ke TTDI Jaya kebetulan kak M ada taklimat periksaan di sekolah anak di Sek13 langsung ajer hantar pes ni ke rumah kawan. Semalam jer  member officr suami dah ambil 6 pek terus..huhu..katanya takut habis maka beli sesiap simpan untuknjuadah hari raya.

Jadi kawan kawan kak M sekitar Shah Alam ni kalau nak boleh jer text kak M di 0192721076 sementara stok masih ada.

Salam Ramadhan penuh kemesraan dari Kak M sekeluarga.

Comments

Cooking Katie said…
Thanks foor a great read

Popular posts from this blog

Akhirnya..jadi juga kailan goreng ala chinese ni...

Pediasure susu pilihan

My Baby Boy is Sick