Followers

Saturday, March 22, 2014

Yemeni Mendhi yang sangat sedap!

Minggu ninmmg bosan tahap gaban sebb boos akak ke Dubai atas urusan rasmi maka tinggallah akak dgn anak anak kat rumah.

pagi tadi kekunun nak bawa anak jogging kat tasik, sekali hukan renyai renyai maka memerap lah kami berempat beranak di rumah.

nak bagi syok kak M ajak anak anak gotong royonh kemas rumah..heee..syok ooo..happenibg sangat. Sambil nyanyi sambil gelak..hahha..that was so fun.

Tengahari kak M plan nak masakkan depa nasi arab. che wahh macam bagus jer bunyi kan?

Sebenarnya dah ada pes yang sangat memudahkan. Diperkenalkan oleh kawan kak M. Reganya sangat berbaloi dan paling penting mudah dan cepat.


Pek Nasi Arab ni didatangkan bersama beras juga. kalau minat nak letak ayam pun boleh
Cuma mengambil masa 20 minit jer utk siap dihidang dan makan. Untuk ibu ibu yang dalam kategory super duper mom elok lah cuba. Memang sangat memudahkan korang. Kalau dah ada ayam dalam tu korang tak payah masa Lauk bagai. Memang sedap dah makan gitu saja

nak lagi umph boleh buat salata sikit.mwow! Terangkat you!


Kalau jamu mak.mertua pasti dia akan bertambah sayangkan menantu dia..hehhe boleh gitu?

kalau ada sesapa yang berminat boleh bagitai kak M yer. 

Ok lak M nak sambung makan lagi..nyum nyum!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...