Followers

Thursday, January 2, 2014

Darjah Satu

Sedar tak sedar anak mommy ni dah 7 tahun. Hari ni hari pertama Nuha masuk sekolah darjah satu.

mommy dan Daddy amik cuti uruskan hari pertama Nuha ke sekolah baru. Nuha masuk kelas Imtiyaz. Nampak gaya Nuha dapat menyesuaikan diri dengan baik di sekolah ini.


Dalam satu kelas ada 27 murid. Sedang elok ler kiranya, tak ramai sangat seorang guru nak kelolakan kelas ni. Mommy dan Daddy sentiasa doakan Nuha berjaya dunia dan akhirat.


memang ada perhimpunan pagi ni kat sekolah tapi bukan perhimpunan guling guling tau...haha..


Nampak macam mak bapa yang lebih exited masuk darjah satu kan?.hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...