Followers

Sunday, September 15, 2013

Splash.....!

Inilah masa yang paling ditunggu tunggu oleh semua kanak kanak. You acan see how happy they are. Cant wait even a minute.

The pool is too small for peoples during this kind if holiday. Macam semut merenyut dalam kolam. Apa boleh buat kerana itu sahaja kolan yang ada. Kat sini oantainya agak bahaya. Dia dah letak bendera merah menandakan ianya kawasan yang tak boleh berenang. Dengan ombak yang kuat dan paling bahaya ada banyak obor obor. Jadi anak anak semua mandi kolam ajer yer.


Masa ni kiranya baru habis aktiviti sukanika. Daddy masih bersukanika maka mommy lah kena bawa anak teman mandi kolam.


Tatau nak cerita betapa panasnya waktu in8. Bahang taktau nak cerita. Tapi bebudak ni selamba jer splash! Splash!..macam dok dalam cuaca yang sangat aman.

Akak dah berkelumus kepada bahai nak lindung dek mentari yang terlampau panas tu. 
Seluar yang basah tapu pun 20 kinit jer kering tau..ha kan..punya panas waktu tu. Kiranya jam pada ketika itu ialah 11.30 pagi.


Lebih kurang jam 12tgh baru Daddy datang..huh lega..mommy naik dok nyorok bawa payung lah. Memang tak tahan panas tu. Habis bertukar warna lah lepas ni.


Depa mandi sampai jam 12.15tgh jer. Pastu dah naik untuk lunch pula.Masing masing dah kelaparan sangat. Lepas lunch naik atas, mandi dan tidur.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...