Followers

Sunday, September 15, 2013

Sand Castle

Aktiviti Sand Castle ni bermula jam 4 petang. Tatau ler macam mana kategori yang disusun. Kira yang mana ada mereka akan nilaikan. Macam macam bentuk pun hado...hahha..bukan setakat castle.. dan penyu ikan segala pun dibentuk.


Hah!tenagok adil kakak semua kemain pulun siapkan castle memasing. Masa ni kak M dan anak anak baru turun dari bilik. Masih terpinga pinga tatau nak buat apa jadi tengok ler dulu apa yang orang lain buat.


Hah..macam macam gaya hado..yang ini Castlr Shrek kot...heeeee


Memang syok aktiviti tepu pantai ni dengan suasana angin pantai yang snagat kuat tu..memang santai habis. Meleka jer semua orang membina Sand Castle memasing.


Penyu menangis siapa tahu....


Yang ini adalah hasil Nuha dan Danish....mommy dan Daddy tolong lah sesikit


Nuha memang suka main pasir ni. Macam main masak masak katanya..haha


Kat hujung sana ada irang curi curi main air...hoho...main kat tepi tepi jer sebab ada obor obor kan..hepppp kena gigit kan nanti susah. selesai buat castle pegi sambung mandi kolam lagi..hehehe...mandi saja lah depa ni

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...