Followers

Friday, July 12, 2013

Kucing beranak!

Sejarah tercipta pagi semalam apabila seekor kucing telah selamat melahirkan 4 ekor anak di bilik pejabat Kak M.

Sungguh terperanjat akak bila datang office pagi tu buka jer kunci pintu, terletak elok kucing tu bersama 4 ekor anak dia sedang menyusu. 

Rupanya hari sebelum tu kak M tak perasan kucing tu dah masuk dok lepak dalam office kak M. Kucing ni memang dah lama melilau lilau sini macam tak selesa tak twntu arah. Mungkin dan resah nak beranak.


Pandai oula port dia pilih kan. Udah ler akak ni geli dengan kucing. Aisey...masa tu dah cuak..apa aku nak buat ni maka kak M pi cari memebr di hilik bilik lain berhampiran unutk tolong angkat anak anak kucing tu.

Huhu..masa kak M tarik kucing tu nak bawa keluar dari bili sekalu tergolek golek anak kucing tu dari kain...Aduh cemana lah ni. Nasib baik ada member lalu terus kak M suruh dia tolong angkat dan bawa pergi.

Hah lega dan kain lap kaki tempat dia beranak tu akak buang terus. Sekarang nak cari tukang cuci untuk mop bilik kak M.

Huhu...memang sesuatu lah hari ini.. dan ibu kucing tu masih mengiau nhiau depan bilik kak M..uwaaaaa tolong!



2 comments:

SABARINA said...

abes la meroyan mak kucing tu baru beranak, aiii hang pon takut kucin ka

Emma Marinie said...

Rasanya macam dah ada orang adopt depa la..dah tak dengar lagi bunyi ngiau ngiau..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...