Followers

Thursday, May 23, 2013

Lagi untuk dijual....Anya Hindmarch

Udah masuk mood jual menjual ni kan..mak akak cakap habis lah satu lemari ko jual nak...hehe.Memang pun tujuan utamanya nak kosongkan sikit lemari akak yang dah sarat segala barang tu. Barang mahal cenggini kalau simpan lelama tak guna akan rosak.idak ker membazir namanya. Maka akak berbesar hati lah untuk menjualnya kepada mereka yang berminat.


Anya Hindmarch ni didatangkan bersama duskbeg sekali...kira kalau sapa beli dapat la beg debu tu percuma..konsepnyalah..hehw..yang ini beli di Harrods UK....guna cuma 3 kali sahaja pastu beli beg lain langsung tak guna dah beg ni.

Secara amnya memang nampak sangat exlusive.full leather dan sepastinya original okay. Sapa yg berminat kira kawan akak jual cuma RM950...eh...ada pula tanya awat tak jual 1000 je kak M....la..bukan ker dah cakap tadi rega kawan kawan kan....ha..senang jer email kak m di emmarinie@yahoo.com...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...