Followers

Monday, May 13, 2013

Birthday Bash Dzihni


Terima kasih kepada tuan rumah yang sudi menjemput kami lagi ke majlis ini kali kedua. Tahun lepas pun kami datang dan tahun ini kami di jemput sekali lagi. Anak-anaklah yang paling seronok bila dapat undangan majlis hari lahir ini. Tema kali ini ialah Mickey dan Minnie mouse.


Anak-anak kak-M masih ingat lagi yang dulu mereka pernah ke sini. Abang Danish dah mula tanyakan beef stew yang dicicah dengan roti perancis tu. Hahaha..memang aa menu tu..perhhh betapa gumbiranya Abang Danish. Banyak mangkuk juga dia dok hirup sup stew ini.


Memang macam-macam menu dihidangkan di sini. Nuha pun suka juga dengan stew dasing ni. Nuha makan dengan spagety..heeee. Habis licin yo...

Nuha paling suka dengan table yang ada banyak candy tu. Tah berapa kali dia dok ulang refill mangkuk dengan mashmallow, biskut dan candy. Enjoy!


Aktiviti yang semua kanak-kanak tunggu. Game! Heee Abang Danish memang menunggu nak main permainan ni. Mak Bapa dah nak balik terpaksa juga tunggu depa ni main..Exited memasing nak menang ...hehhe


Ahaaaa! Kenal tak siapa di situ? heheh tu ler Mis FAFAU...majlis ni setiap tahun memang ada FArah Fauzana..Gempak weh!..


Di saat semua orang sibuk main game. Ahmad dah jumpa sesuatu..Taraaaa! Selamba jek dia naik tah siapa punya motor mainan ni. Dah tu tak nak turun-turun dari situ. Macam lah dia yang punya. Ahmad memang berpeluh sakan macam kena siram air. Berlari sana sini bekejaran.

Merekalah chenta hati saya.

Dah sampai rumah. semua kena mandi sebab memang basah lencun berpeluh, kemudia makan makan dan terus tidor. Tak payah dah mak bapa dok jerit gegak gempita nak suruh tidor..heeee.

2 comments:

shyda harun said...

bendera lawa kt lakang tu hikhik

Emma Marinie said...

Hahaha..tajamnya mata....tuan rumah ni org kuat la.....keluling rumah tu ada bendera..kereta dan lain lain juga ada bendera tu....heeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...