Followers

Wednesday, March 20, 2013

Tengoklah jumlah bil elektrik bulan ni ......pengsannnnnn!

Memang hari ini dalam sejarah...selama kak m tinggal di rumah inilah bil tertinggi pernah kami dapat .....sebelum ini pun paling tinggi cuma RM250shj...memang terkezut mak tadi...aduiiii apalah yang tak kena ni...korang punya bil macam ni juga ker?


Ini bil pertama selepas meter digital baru tu didaftarkan....ha kan..meter tu salah ker..org dorang yang salah kira?   Uwaaaaa pokai la makcik bulan nih...lihat tu jumlah yang perlu dibayar.....pengsannnnn!.

Kak m ada upload dalam facebook..hihi..korang meh baca apa komen kekawan akak....amboi kemain depa kasi menggelegak jiwa akak....



hmmm...gitu ler kisah nya...beb meh sini ubat kekiciwaan akak..ngko KLIK sini hokay....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...