It's block again...and againnnnn

Salam siaran semua. Hari ni cerita kesihatan, ianya adalah pengalaman peribadi dan untuk dikongsi bersama. Dua bulan lepas, kak-M mengalami simpton susah nak tidur. Sebab apa tau, sebab hidung tersumbat. ...yup..its block and block...huhu memang susah nak bernafas.

Disebabkan kesukaran nak tidur tu menjadikan kak-K tak cukup tidur, dari masuk bilik pukul 11 malam, pukul dua agaknya baru terlena itu pun dalam keadaan duduk dan mengiring.

Satu lagi masalah ialah hidung ini akan rasa BLOCK bila berada dalam bilik yang sangat sejuk. Maknanya sangat alah kepada penghawa dingin. Memang sangat sengsara, badan perlukan suhu yang sejuk sedangkan hidung pula menolaknya. Owhhh sungguh tak tahan. Tapi kondisi itu akhirnya dapat kak-M atasi. 

Apalagi kalau bukan 4life. Ini pengalaman sendiri tau bukan testimoni dari mana-mana pihak. Ingat lagi dulu kak-M disahkan doktor mengidap bronchitis setelah batuk batuk selama hampir 6 bulan. Dari situ kak-M mula mengenali 4life dari seorang doktor perubatan. Alhamdulillah dalam masa sebulan ianya sembuh dan sehingga kini memang sukar untuk mendapat batuk lagi.

Mengenangkan betapa sengaranya bila hidung tersumbatnya, kak-M terus teringatkan 4life ini. dan memang sebenarnya lama kehabisan stok dan sangat malas nak ke HQ untuk membeli. Tapi nak sihat dan tak mahu perkara yang lebih buruk terjadi maka kak-M pesan dengan hubby untuk singgah HQ belikan kak-M 4life. Kak-M ambil 4life Plus 2 biji pagi dan 2 biji malam. dan alhamdulillah seminggu jer kak-M dah rasa perubahannya dan bersin-bersin di pagi hari semakin berkurangan. Paling penting kak-M dapat tidur nyenyak hingga ke pagi dan dapat menjalankan tugas hakiki dengan penuh keyakinan dan lebih produktif


Jadi kepada sesiapa yang mengalami masalah yang sama dan perlukan bantuan boleh saja sms kak-M. Kak-M sekadar ingin membantu mereka yang memerlukan. Segalanya adalah ikhtiar kita dan hanya Allah yang memberikan kesembuhan. Untuk 4life TP Plus ini masih ada 2 botol  untuk kak-M jual pada harga yang sangat istimewa, lebih murah dari harga ahli....hanya dua botol sahaja yang tinggal!....



Comments

Popular posts from this blog

Akhirnya..jadi juga kailan goreng ala chinese ni...

Pediasure susu pilihan

My Baby Boy is Sick