Followers

Thursday, March 21, 2013

Cotton memang sangat selesa


Dua tiga minggu ni asik pakai baju baru jer..heeee. semua kain kain pasang yang kak m beli tu dah hantar ke tukang jahit...apa lagi melaram la mak jemah.

Baju kuring ungu ni adalah cotton italy..kainnya lebih lembut dan berkilat. Nampak exclusive gitu..harganya ialah rm140 sepasang..kira 4 meter lah .kain ni bidang 45. kali ni semua kain cotton kak m akan rendam semalaman keringkan di jemuran dan lipat baru hantar ke tukang jahit. Kalau tak buat macam tu bila dah siap jahit...baju ju akan mengecut..pastu bila pakai kaki kedua memang lah akan terasa sendat.

Cotton ni kak m beli dari Jakel..wei bolh tawar menawar lagi tu..so jgn stick to the pricw taq..tanya kan juga if depa boleh kurangkan..especially bila beli berpasang pasang.....


Kebetulan kena pula lah dengan tudung ni....matching gitu....tudung dari Pearl Haya...

Chiow.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...