Followers

Sunday, January 27, 2013

Moh ler kita madi manda

Ha..udah kenyang makan tengahari, udah juga dapat tilam bantai yang empuk meh kita beradu barang seploh minit ka...hehehhe, mau ka seploh minit, kak-m hantam membuto sampai kul 6pm  hah!...


Sedar-sedar dah dengar bebudak ni bersuka ria kat bawa sana. Waaaa kemain cepat lagi yer korang semua. Pantang lepa nampak kolam mandi nak terjun jek. Mujur ler ada Aunty RIna yang boleh temankan korang mandi manda. Mak bapa korang dok berenang ataih katil nun..mueahahhahaha!


Penuh kolam mandi tu dengan rombongan kami. Riuh rendah jadinya. Terjerit pekik bebudak nih mandi. Tah ler apa sangat yang diseronokkan. Apalagi memang berkawan kan, bertambah gumbira anak anak semua.


Ha, dekat jam 7.00pm juga baru depa terasa hati nak naik bililk. Tu pun sebab wah warning nak magrib kan. Maka anak-anak semua pun beratur ler naik ke atas untuk bersiap nak keluar makan malam pula.

ok, nanti kita citer makan malam pula yer..heee...till mee you again...


2 comments:

Anonymous said...

Aw, this was a very nice post. Taking a few minutes and actual effort
to generate a superb article… but what can I say… I hesitate a whole lot and don't seem to get nearly anything done.
My web-site - slots for cash

Anonymous said...

Hi there it's me, I am also visiting this site on a regular basis, this web site is in fact fastidious and the viewers are genuinely sharing fastidious thoughts.
Feel free to surf my weblog ... real online slots for money

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...