Setia City Mall.....

Salam siaran buat bloggers semua...

Alhamdulillah sihat kiranya hari ini. Jumaat penghulu segala hari, apa khabar kalian di sana. Semoga semuanya sihat sejahtera ya.

Musim cuti sekolah ni, mood pun macam cuti juga. Anak-anak cuti, mak bapa kena kerja juga. Pergi pejabat pun dok teringat anak-anak. 


Hari Jumaat, masa rehat agak panjang. Jadi kak-M ke Setia City Mall untuk lunch dengan sahabat dan Abang Amierul. Jalan punya jalan akhirnya kami makan di sebuah cafe berhadapan dengan Kenny's Roger.

Kak-M makan Koew Teow Goreng, Amierul dan kawan kak-M tu makan Nasi Goreng Seafood. Ini pun pilih menu yang sedang dalam promosi. Yang lain makkk aiii mahal berdengung.. Tak terbayang nak makan Nasi goreng dengan harga RM16 gitu...Fuhhhh, sanggup akak balik goreng sendiri kat rumah..heee.


Alhamdulillah kenyang semuanya. Jadi we all reronda ler kat dalam Setia City Mall yang sangat besar dan luas tu. Sempat masuk Daiso dan MPH sahaja. Butik dan salon kat atas tu tak sempat nak ronda. Ok lah..dah masa untuk balik. Nanti kita story gadjet yang baru kak-M beli okeh..dan nantikan juga cerita Resepsi Seberiti..bye 


Comments

Popular posts from this blog

Akhirnya..jadi juga kailan goreng ala chinese ni...

Pediasure susu pilihan

My Baby Boy is Sick