Followers

Thursday, October 18, 2012

Silicon Mould lagi

Again, I bought this silicon mould. Laki aku dah menjeling tu, buat kuihnya idak, membeli je kerojenya. Hahahah, Kak-M memang alergik lah kalau jumpa benda nih.Huhu, masa jenggo-jenggo kat Mr DIY, Harbour place tu ada pula ternampak benda ni yang kak-M memang belum ada lagi bentunnya, maka ku beli lah ianya. Heee, murah jerpung, cuma RM10.90. ok lah kan.

Pastu yang silikon kecik ni pula kak-M beli di DAso Harbour Place juga..Huhu, dah hobi kan, mengumpul silicon mould ni..nak wat cemana.


Nantikan kuih muih bentu baru tak lama lagi..he he

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...