Followers

Tuesday, October 23, 2012

Segment Bloglist Pelangi Me & My Family

Yeeeha, bangun pagi dengan penuh kesegaran. Tapi tetap kelam kabut menguruskan anak-anak. Malam tadi dah tidur dulu baru terperasan nak masukkan segala jenis beg-beg tu sesiap dalam kereta. Jadi pagi tadi dengan terbangun sedikit lewat, Dengan Nuha mandi punyalah lama jadi aku tinggalkan Nuha dengan mandinya tu. (aunty rina masih belum ke kerja). Aku hantarkan dulu Abang Danish sebab takut dia lambat sian dia kena beratur kat luar sekolah. Ahmad ikut sama. Pastu pusing balik ambik Nuha.

Huhu, hectic! Tapi ok, I'm ok. Now dah masuk office, finger flex at 8.15am, kira awalah tu, biasanya jam 9.00 baru nak flex, hihi.

Macam biasa sebab masih banyak masa sebelum meeting jadi blogging. Baca dulu semua ulasan dari blogger, macam la banyak sangat orang komen kan..hahah, terjebak pula dengan satu segment ni yang akan tamat pada 30 october 2012. Hah! Sempat lagi kan. Jom tengok.

 
Sesiapa nak join sila klik banner di atas...
Tarikh tutup : 30 Oktober, 2012.
Masih sempat lagi tu....jom join ramai-ramai,
baru meriah:)
 
untuk maklumat lanjut boleh ke 

2 comments:

adyna said...

TQ JOIN KAK -M :)

SALAM KENAL

Emma said...

sama-sama...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...