Followers

Thursday, October 18, 2012

Innovasi Roti Jala

Masa kak-M post kan the new version of Roti Jala, Wah! Kemain ramai nak bagi feedback. Kebanyakan mereka memang tertarik sangat lah dengan inovasi Roti Jala ni.

Acuannya kak-M beli dari Kak Gee , alah..yang dulunya wartawan TV3 tu, selalu ada dalam slot Bersamamu TV. I memang minat juga kak-Gee ni, selalu buat kebajikan dia. Boleh klik sini Blog Kak- Gee.

kak Gee jual acuan Roti Jala ni sepasang, kot-kot nak ngorder, ko sms jer Kak-Gee tu. ada pula member cakap acuan ni ada jual kat Daiso kan. Iskk akak idak ler jumpa benda acuan yang sama. Aku tak puas hati aku pun pi juga cari..ehh ada ler pula. Tapi kan keciknya ya rabbi compared tu yang Kak-Gee jual ni, patutl er RM5 hengget jer..terpulanglah...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...