Liz Claiborne for SALE!

Lama juga rasanya Kak-M tak buat lelong-long nih. Hmmm bukan tak der barang, tapi macam-macam yang yang lebih utama dari lelong-lelong ni.

Ni ada satu lagi yang kak-M nak let go. Beg ni juga kak-M dah guna beberapa kali. Kak-M beli masa belajar kat UK dulu. Cantik buatannya secantik jenamanya. Ala-ala beg cerut gitu. Warnanya dark maroon. 

Kondisinya masih elok, sesuaikan dengan dah guna beberapa kali, adalah wear and tear marks here and there. But overal kondisinya kak-M boleh katanya masih baik.



Bahagian dalamnya ada satu poket berzip dan 2 poket tanpa zip. Di kiri-kanan bahagian luarnya pula ada dua poket berbutang. Kak-M suka juga beg ni sebab ada poket mudah nak letak kunci rumah,  kunci kereta, kunci office. Hah! ko, kan ke banyak kunci nak bawa, jadi memang sesuai untuk mereka yang ada banyak kunci macam kak-M nih..heheheh. Beg ni boleh digunakan secara hobo atau sling. Ada extra tali beg   yang lebih panjang untuk sling.


Tak tau dah macam mana lagi nak describe beg tangan ni. Kot sesapa yang berminat boleh saja hubungi kak-M di email emmarinie@yahoo.com. Kak-M jual beg ini dengan harga RM90 sahaja termasuk harga pos. 


Comments

Hanif said…
Nanti saya rogerkan..siapa nak beli..
Aku tak ler beli..kekeke
emma marini said…
kekkeekek, mana tau kot kot you teringin nak bawa bergaya ke office.

Popular posts from this blog

Akhirnya..jadi juga kailan goreng ala chinese ni...

Pediasure susu pilihan

My Baby Boy is Sick