Jom ke Disneyland


Tak kiralah berapa umur anda, sudah pasti tempat ini akan menjadi idaman semua! Di manakah tempat ini? Mana lagi kalau bukan Disneyland!

Bosan dan letih dengan hidup anda? Alamilah dunia penuh keajaiban di Hong Kong Disneyland! Temuilah Woody dan Buzz di Toy Story Land, atau naiki Wild West dengan Grizzly Gulch yang serba baru! Lebih seronok lagi, anda boleh mendapatkan makanan halal selepas bersukaria di taman tema yang seronok ini!

Hanya Disneyland saja yang mampu memberikan keseronokan penuh kenangan kepada anda. Kalau di HongKong kak-M belum rezeki lagi ke sana. Kalau yang di Paris tu akak dah sampai. Weh, memang seronok sangat. bukan budak-budak je, mak budak juga tergedik gedik. Especially bila menunggu parade tu, Halooo! Terasa macam dalam citer Fairy Tales gitu...huhu..comei bebenor melihat all the princess melambai-lambai ke kita. Aku pun terjerit-jerit gak panggil dorang. 





Kak-M pasti kat mana pun Disneyland ni memang sama jer konsep dia. Cuma mungkin keluasan jer yang berbeza. Sebab menurut kengkawan yang dah pergi Disneyland Hongkong ni, sama jer ceritanya mcam apa yang kak-M dapat di Disneyland Paris.

You oll dah pergi ker? Mana US punya, wah! Hebat you, kalau yang belum jom tempah tiket sekarang.  Tempahkan untuk akak sama tau!


Tau ke apa nama castle ni? Macam terpegun jer memula sampai situ


Okeh kepada yang berminat nak ke sana boleh survey dulu sini yer..

Comments

Popular posts from this blog

Akhirnya..jadi juga kailan goreng ala chinese ni...

Pediasure susu pilihan

My Baby Boy is Sick