Hari yang Mengeratkan Silaturrahim sesama Islam

Lagu raya pun dah kerap berkumandang di media masa. Wah menambahkan lagi mood raya kita. Dok terbayangkan tetamu yang bakal berkunjung, sanak sedara berlamanan, anak-anak menanti duit ray...wah betapa hebat susunan Aldil Fitri.

Kak-M esok ada rancangan marathon lagi..keh keh keh, nak ke Mid Valley lah kununnya. Tatau nak cari menda apa. Cuma tinggal tudung jer yang belum ada. Yang dalam stok tak mathcing dengan baju raya jadi kena juga cari agar sesuai digayakan dipagi raya..ceh! Prsis artis gitu..huhu

Yang mana belum bayar bil telefon silalah berbuat demikian segera mungkin. Dah tiba hari perayaan tetiba kena bared pula talian, waktu tu baru terbeliak biji mata kan. Akak pun nak kena settle kan juga before raya all the billings.

Memang peting adanya talian telefon ni tau. Sebab apa ? Ha! sebabnya Aidil FItri adalah masanya untuk mengeratkan lagi silaurrahim. Jadi kita akan berbual-bual sama kawan-kawan dan sanak sedara. Nak jemput datang open house kan, makan perlulah sms atau telefon mereka macam nak U-Mobile ni cakap lah. SINI ha.


Dan satu lagi jangan lepaskan peluang untuk menyaksikan filem Mini Raya dari U-Mobile juga di SINI. Jika ada antara mereka yang tidak dapat anda temui di Hari Raya,  ada cara nya di sini..Menarik kan?

Comments

Popular posts from this blog

Akhirnya..jadi juga kailan goreng ala chinese ni...

Pediasure susu pilihan

My Baby Boy is Sick