Followers

Tuesday, August 28, 2012

Dah kira duit raya?

Malam tadi kak-M lepak dengan anak-anak kat bilik tidur. Kitaorang dok kira duit raya..hahahaha, Suka depa dok susun duit ikut warna dan nilainya. Nuha cakap nak beli sesuatu dengan duit tu. Abang pula cakap nak masuk tabung. Ahmad memang tak tahu menahu lah kan.Heee. 

Biasanya setiap kali raya kak-M akan simpan terus duit raya depa ni ke bank akaun memang. Sehingga hari ni masaing-masing ada ASB, ASD, Maybank Ting. Tabung Haji dan SSPN. Tu dia. jenuh kan nak ngurus akaun yang berbilang jumlahnya. Biasanya kak-M akan simpankan duit raya depa dalam ASB atau ASD lah. Tabung haji tu memang setiap bulan tolak dari gaji. Daddy pula akan tolakan gajinya ke SSPN anak-anak. Manakala acakun Maybank Ting tu kekadang kak-M buh ler juga sesikit. Begitu lah setiap tahun perkara ini akan berulang.

Tapi kan hari ni ada suatu berita baik!


Hanya depositkan RM100 dalam akaun SSPN-i melalui Bank Islam sekurang-kurangnya 30 hari dan anda berpeluang memenangi RM100,000! Mudah sahaja, bukan?

Simpanan Bonanza SSPN-i sedang menunggu anda. Jadi tunggu apa lagi? Dapatkan akaun anda untuk RM100,000 sekarang juga!

Tertakluk kepada terma dan syarat. Nak tahu lebih lanjut boleh klik SINI.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...