Billy Handbag for SALE!

Buat apa tu? aii.. lama korang tak melawat kak-M yer..Mana hangpa pi ha? Kak-M kebelakangan ni memang terrsangat sibuk. Hajat hati nak jer amik cuti dua tiga hari untuk rehat-rehat kat rmah. Tapikan, nampak gayanya kena kerja lah sehingga Aidil Fitri tiba.

Dah setengah bulan berpuasa. Sekarang ini tentu semua orang dok kalut ngemas rumah, buat biskut raya, pasang langsir baru. Tukar tikar baru..heeee. Dalam dok kalut sibuk dengan kerja rumah tu, mai la jenguk blog kak-M ni. Ni ha ada handbag lagik..ngeee, colour purple you. Meletops !



 Handbag ini juga adalah antara koleksi handbag kak-M dari UK. Dah tak kuasa melayan handbag benayk ni kan. Dari terperuk diam dalam lemari tu, baiklah kak-M lelongkan agar ada yang lain boleh manfaatkan. :)

Handbeg ini dari jenama Billy, pernah dengar tak? Tak pernah? Tak pa, agak mahal juga barang ini. Cantik buatanya dan design pun menarik juga. Warna purple berbunga-bunga. Sesuailah digayakan ke office atau majlis santai. Kalau dulu akak gayakan dengan baju kosong lah. sebab begnya dah berbunga kan. Ahh! apa peduli zaman sekarang dah berbeza.. pakai ler dengan gaya apa pun asalkan berpakaian..huhu.



Ada yang berminat ker? Kak-M jual dengan harga cuma RM95.00 termasuk kos penghantaran..Phewww! Aikk takkan tengok saja. Okeh Kalau berkenan boleh email akak di emmarinie@yahoo.com. Sapa cepat dia dapat.



Comments

Popular posts from this blog

Akhirnya..jadi juga kailan goreng ala chinese ni...

Pediasure susu pilihan

My Baby Boy is Sick