Followers

Thursday, July 26, 2012

Mau Hadiah? Baik punya!

Nampaknya tarikh tutup penyertaan semakin hampir. Cecepat lah sesapa yang terasa nak join GA yang dianjurkan oleh Novelis MasterChef kita ni. sapa lagi kalau bukan wanita cun tuh, Shahriah Abdullah. Tarikh tutup penyertaan telah pun diumumkan iaitu pada 28 Julai 2012 iaitu pada Ahad jam 12 malam.Heee 2 hari jer pun tinggal. 

Sekarang pun soalan dah masuk yang ke 22, kena kumpul lagi 8 soalan yang akan keluar bila-bila masa je. Sehari sehari Shahriah akan paparkan hadiah-hadiah kepada bakal pemenang, memang menarik wei..jom!

Sesapa yang berminat jom join, senang jer boleh klik SINI atau pada banner di bawah tu



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...