Followers

Friday, July 27, 2012

Makan apa tu?

Alhamdulillah, dah Masuk Ramadhan ke-7, Masak per hari ni? Sepanjang berpuasa tahun ini memang muranh rezeki sangat. Tiap-tiap hari jiran datang hantar juadah, kalau semalam ada nasi ayam, hari ni nasi carrot pula. Alhamdulillah rezeki semuanya tu. Sebenarnya kak-M masak nasi putih bersama lauk pauk. Abang Danish dan request nak makan kari ayam, jadi kena lah layan kari ayam malam ni.


Masak pun serba sikit cukuplah untuk kuantiti keluarga yang kecil kan. Jadi tak der lah berlebihan dan membazir.

Salam Berbuka dari kak-M..:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...