Followers

Sunday, May 6, 2012

Family Outing

MInggu ni memang hectic juga....ada tetamu berkunjung. Alhamdulillah terbuka pintu rezeki kami anak beranak. Aunty from Alor Setar samapi di airport Subang at 4pm. Sepatutnya sister in law yang pergi menjemput. Sekali dia tak boleh keluar office awal, apa lagi kak-M ler yang kena ke sana. Selesai bayar yuran sekolah abang, kak-M hangkut abang ke airport Subang. Dah ler kak-M ni memang tak reti kesana, apalagi tekan jer lah address pad GPS tu..taraaaa, selamat sampai juga. Aunty Gayah ke sini sebab ada kawan buat kawin anak, jadi dia datang bermalam di rumah kami. Petang Sabtu pula, tanpa disangka-sangka, mak dan abah angkat kak-M dari Merbok Kedah pula sampai..heee rezeki sungguh. Depa ni hantar anak bujang yang bertukar tempat kerja dari Langkawi ke KL. Alang-alang dah masuk KL depa mai cari kami. Seronoknya dapat bertemu depa semu;a. Alhamdulillah.

Hari Ahad, hari santai santai kununnya. Kak-M ajak husband ke TESCO. Banyak barang dapur kehabisan. Jam 10 am keluar sekali breakfast di Tesco. Sebab lama tak bershopping bagai, memang penuh lah trolly kali ini. Semua mak nenek diangkutnya. Sekali total bil RM400+..hahahha terdiam mak!...

Kat dalam tesco tu ada lah sekangkang kera ruang untuk bebudak kecik ni main main. Ahmad Darwish kemain terjua main kat situ..hehehhehe


 Budak kecik ini kehairanan...hehehhe apo bondo ni ha?

 Apsal lak orang sebelah punya kereta bergerak-gerak? Heeee mak tu kedekut dik oii, token singgit pun tak mo beli..hahhaha

 Meh dik kita naik menda ni pulak....


Naik yang ini lah weh, tak yah masuk duit pun boleh gerak sendiri..heeee

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...