Followers

Wednesday, April 18, 2012

Volkswagen


Dulu-dulu abah kak-M ada sebiji kereta macam ni...heheheh kitaorang panggil kereta kura-kura. Kereta ni banyak berjasa dok hangkuk amik kami adik beradik pergi dan balik sekolah. Masa tu kereta abah tak der aircond bagai tapi seronok naik sebab comel. Walaupun macam susah juga sebab nak dok belakang kena guna pintu depan juga, kami tetap berebut-rebut nak naik. 

Zaman sekarang volkswagen didatangkan dengan pelbagai model. Huh! hebat, elegance semua ada. Ko pilih nak mana satu berkenan. Ni ha satu lagi namanya Volkswagen Polo Sedan. Hurmmmm, ko ado!

Akak ni, bawa kancil jer diknun, dah tak mo naik kura-kura lagi. heeee

 tengok ler betapa hebatnya kereta ni....! hehehehe

2 comments:

Syuhada said...

Syu ada mtk abh belikan keta ni...
abh xbg.. :(
Syu rasa comel je keta ni...lagi classic pe bila naik ni...bergaya u.... :P

Emma said...

huhu, pasaipa abah tak bagi? Mesti dia takut ramai jejaka dok ikut anak dia nanti...heeee..comel kan kereta ni?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...