Followers

Wednesday, March 21, 2012

Najwa Latif


Jangan salah faham yer..anak kecil di atas ni namanya bukan Najwa Latif tapi Sarah Nuha..heee.. ni ler dia penangan Najwa Latif, Masa sampai rumah dari sekolah, dah hangkat semua barang masuk dalam rumah, kak M dah sediakan susu untuk dia minum petang, dok terjerit la mak ni gegak gempita cari anak. Tup tup dok sini dia. Ni gambar kak-M curi curi ambil, dia tak sedar pun. Sekali Flash pula..kah kah kah...hangin dia..mummy ni buat terkejut orang je.....Weh..dia hafal lagu Muka Cinta Buku tu. haru sungguh..bukan tu jer..lagu ombak rindu, paduan tiga suara, lagu tema dingin lavenda segala semua dia hafal daaa...

Tak per lah nak....jangan sampai lupakan benda lain yang lebih penting. Lepas ni masuk hafal doa dan surah pula ye.....heeeeee



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...