Followers

Sunday, February 12, 2012

Koko Tok Abah

Malam tadi mimpi dapat hadiah special..Mimpi dapat hadiah kereta you oll! Macam kat SINI..heee..ok tak? Pagi-pagi lagi  dah bersemangat anak beranak pegi jogging kat tasik. Haha dapat satu round pun jadilah..Tidaklah berjogging sangat pun cuma berjalan-jalan ambil angin segar di pagi hari. sambil lari lari anak sambil borak dengan nuha dan abang. This is so priceless. Seronok layan depa ni. Belum bari separuh jalan Nuha dan mula cakap, mummy jangan lupa yer,, lepas ni singgah kopitiam nak minum Koko tok abah..ahahahah..Biasalah budak budak ni memang sangat fanatik dengan siri kartun Boboiboi. Ahmad darwish yang baru setahun pun boleh dok melangut depan TV bila ada cerita tu. Kali ni Abang dah taknak buat latihan kat mini gym tu..tak penat sangat kot.. perasaan lebih kepada nak minum koko tok abah. Ok lah seperti yang dijanjikan mummy bawa Abang dan kakak ke Hailam Kopitiam untuk KoKo Tok Abah.




2 comments:

Kazman & Sue said...

macam coklat bland ni... memang lazat berkrim....

Emma said...

hmm betui tu, memang coklat blend pun..tapi depa ni panggil koko tok abah..hahahah, sia sia je jogging, buang kalori pi tambah balik dengan koko tok abah yang berkrim ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...