Jom jalan ke Eropah

Enam tahun yang lalu kak-M pernah berada disini. Seronok jalan-jalan ke tempat orang. Melihatkan senibina yang yang begitu agung tersergam indah. London brigde is falling down meniti sentiasa dibibir anak-anak. Melihatkan sejarah peninggalan kota-kota indah peninggalan beratus tahun, sungguh teruja kak-M dengan binaannya yang hebat.

Nah, kalian mesti kagum dengan hasil seni masyarat yang tamadunnya jauh meninggalkan kita. dan seronok juga bila dapat menyaksikan perlawanan bola sepak boleh secara live di stadium bertaraf dunia. The theare of dream memang menjadi impian peminat bola boleh untuk menjejakkan kaki ke situ.




Apalagi yang ditunggu, sekarang ada promotion bagus dari Malaysia Airline System. Kalian boleh baca lebih di SINI. Ini baru di England, Banyak lagi tempat menarik yang kalian boleh lawati di negara eropah lain seperti menara condong di Itali, Venice di Itali, Banjaran Alps...memang puas hati...apapun kak-M tetap setuju dengan pepatah Melayu, Hujan emas dinegeri orang, hujan batu di negeri sendiri, baik lagi negeri sendiri...

You olls dah semak ker daftar mengundi...kalau belum boleh klik SINI

Popular posts from this blog

Akhirnya..jadi juga kailan goreng ala chinese ni...

Pediasure susu pilihan

My Baby Boy is Sick