Followers

Saturday, August 13, 2011

Iftar at Khulafa Seksyen 7

Lagi kesan daripada rumah yang tunggang langgang, hari ni buat kali keduanya kami makan kat luar, anak kak-M suggest makan kat kedai biru aka kedai mamak Khulafa Bistro di Sek.7 Shah Alam. Memang kak-M tau dah mamat ni nak makan apa, apa lagi kalau bukan Maggie goreng tu. Nampaknya dia berjaya makan dua pinggan, wallu, kuatnya makan mamat ni. sarah nuha macam biasa mengabiskan sekeping roti boom, kak-M dan suami masin masing masing makan nasi sahaja. Ahmad Darwish pula mamak tu sedekahkan dia bubur lambuk, habis semangkuk dia makan, While Aunty Rina tersayang makan Nasi Beriani. Sekian terima kasih.

Budak kecik ni memang suka makan, kalau pi kedai, letak dia dalam kosi tu, dia tau dah satni mesti ada orang akan suap makan. Tu dahi dah kerut dok tunggu mana makanan nih.

Dah kenyang, suka lah dia, peluk cium dengan aunty tersayang

2 comments:

izzana said...

alala comelnye budk tu.. hehe btw ape mksd iftar ye?

Emma said...

iftar tu berbuka puasa , breakfasting,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...