Followers

Wednesday, August 17, 2011

Duit Raya Dari Maybank. Jom rebut!

Ulang suara, ini duit raya bukan sampul raya tau..hehhehe..hah bukan setakat Nestle saja yang dok jerit-jerit nak bagi duit raya, ni ha bank besar macam MAYBANK ni pun nak bagi juga. Ni ha buka setakat duit raya, ada join venture pula untuk charity, wah elok sangat lah di bulan yang mulia ini, kita membuat kebajikan kan. Mau ke tak mau ker sendiri punya pilihan. Tapi kalau jenguk sebentar tak salah pon. Tak rugi sekupang pun. Tengok SINI.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...