Selamat hari raya kawan-kawan

Alhamdulillah, kita dah masul syawal ke 10. dan kak M terus sibuk dengan beberapa tempahan kek. Masya Allah, sunguh terasa terharu dengan sokongan dan kepercayaan yang diberikan oleh kawan-kawan. You olls memang owesome. Tapiiii ada juga yang kak M tak dapat buatkan kek mereka, mohon berbanyak-banyak kemaafan ya. Memang dah tak cukup masa. InsyaAllah next time ada keluangan masa kak M akan buatkan ya.

Kek terikini yang Kak M buat ialah Red velvet cake. macam biasa memang semua kawan-kawan yang makan kek ni mesti terasa nak lagi. Sedap kata depa. Kak M letak Cream Cheese yang menjadikan kek ini sangat special.

Minggu ni ada 2 biji kek red Velvet yang kak buat. satu tempahan dari kawan dan satu untuk kak M bawa ke pejabat sebab ada mesyuarat jadi boleh la makan sama-sama dengan kawan-kawan.


Kali ni besar juga kek ni dalam 2kg gitu tapikan memang habis. Tak sangka juga orang tua pun suka makan kek...hehehe ingatkan budak budak aje. Dan depa tertanya-tanya kot-kot ada sambutan hari jadi seseorang.. heheheh...memang nampak macam Birthday kek pun.


Hah! kebetulan ada yang sambut hari lahir pada 30 Julai maka rezeki depa lah potong kek. hihi.. tengok tuh betapa gumbiranya dapat potong RVC.


dan mereka ini lah kawan-kawan kesayangan kak M yang banyak menyokong kerjaya kak M jadi memang berbaloi sangat Kak M bagi depa makan RVC..hehhe..

SELAMAT HARI RAYA KAWAN-KAWAN
Maaf Zahir dan Batin







Comments

Popular posts from this blog

Akhirnya..jadi juga kailan goreng ala chinese ni...

Pediasure susu pilihan

My Baby Boy is Sick