Followers

Wednesday, February 4, 2015

Riadah


Dua tiga hari ni suka pulak budak budak ni kayuh basikal..Hah baru real kan.. asik dok simulation dalam IPAD aje. 

Basikal ni sejak beli asik kena pam tayar je tau...mana tak nya sebab lama tak naik angin tayar pun susut. 

tapi kebelakangan ni balik sekolah agak awal, jadi banyak masa boleh habiskan di luar rumah. Tidak lah asik terperuk dalam rumah jer tengok TV dan Tablet kan.. bila sesekali buat kayuhan ni baru ler berpeluh dan badan pon sihat!


Abang besar tu lebai pon tak tinggal walau di mana berada. Semoga jadi anak yang solleh dan sollehah.

Ameen.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...