Followers

Thursday, February 12, 2015

Naelofa hijab lagi


Kan aku dah kata..kalau dah suka memang rembat segala warna..ini adalah warna ke lapan omeh..ke lapan ya..haha puas hari mak.

warna mustard ni nampak lebih garang sebab warna dia agak terang. Tali kerana fabriknya yang sangat best tu, maka garang pon nampak molek aje...hahahhaa..boleh giti?

RM 50 aje...sungguh berbaloi sesapa berminat kena cari Neelofa lah yer..buka kak M..heppp ada org dah tersalah pandang..sila hati hati yer..yg kat atas tu Kak M nukan Neelofa..hik hik

kak M tak jual hijab Neelofa ni, kak M cuma jual pes nasi arab aje..heee.siapa naknorder sesola roger akak yer di

019 2721076

tata..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...