Followers

Wednesday, January 14, 2015

Sehari ke Putrajaya siaran tertangguh


Amboi hai,dari sehari ke hari dok tertangguh nak share cerita ini. Ini cerita orang kampung I datang jalan KL. Wah kemain meriah tau. Bukan mudah adik beradik nak jumpa. Punya lama dok dalam bas dengan jem tahap gaban bagai..hehhe akhirnya sampai Shah Alam.

Mereka hanya sejari aje di rumah akak di Shah Alam


Ni gambar kami makan tengahari di alamanda. Sebenarnya kak M pun memang kali pertama ke sini. Hahahah, almaklum cik abang I tu memang tak gemar ke soppig komplek gini. Lagi-lagi dalam kesesakan rakyat yang memang memeningkan.

Seronok juga makan sini. Macam-macam pilihan makanan ada. Pening woooo nak pilih nak makan apa. Depa kata nasi kerabu kat sini memang sedap. akak makan koew teow goreng aje...boleh le...sedap lagi kot char koew teow Penang. hehehhe


dah sampai Putrajaya harus ler ke sini kan..hee melawat masjid Putrajaya memang acara wajib. Cantik sungguh pemadangan masjid dari jauh..weh...masa ni memang panas teramat.. tu pasal gambar pun cantik terang benderang..mata semua sepet-sepet tak kuasa nak terbeliak..hehe


Tok wan layan aje cucu cucu dia.


Hah ! Yang ini pon wajib posing...pandai ambit sudut yang menarik memang cantik jadinya. wahh tak sangka gambar pon cantik.. Ahmad tu dah tak tahan nak celik... terikkkkkk


dan lagi dan lagi


oooo ada lagi 


dah yang ini paling cantik...kan? kan? kan?

2 comments:

lia ummiirfan said...

AlhamduLILlAH.. seronok kan dapat abwak family jaaln-jalan. :))

Emma Marinie said...

Betul tu..memang lah seronok sangat..rasa macam tak nak bagi depa balik kampung je...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...