Followers

Tuesday, December 30, 2014

Meeting Dentist


Bila cakap nak bawa jumpa dentist semuanya kecut perut..haha ...begitu ler dengan anak Kak M. Haish...dari bulan ke bulan asik delay aje....dan akhirnya kak M dapat juga bawa mereka ke dentist cuti sekolah kali ni

Memang dah kira tahap darurat bukan kerana sakit gigi tapi nak cuci gigi. Tengok! Nak cuci gigi pon kena dentist yg buatkan...haih...sungguh special. Kalau tak memang berkarat ler gigi tu.

Klinik gigi bebudak ni di Farabi seksyen 3 Shah Alam. Dulu pun masa nak buat tampal memang kak M bawa mereka ke sini. Serasi ler kiranya. Dentist dua orang perempuan yang sangat sopan santun gitu



Tengok kaki, keras kejung gitu..huh  seram aje...cuma scalling dan whitening je... dorang ni asal gosok gigi mesti nak termuntah..jadi biat dentist je sental kasi bersih. Tak lama pun seorang settle dalam 20 minit gitu.

selesai je kat dentist ni hehe masing masing diam..hihi..mesti terasa macam kosong n kasar2 sikit sebb semua plug gigi telah ditanggalkan.. ha baru best, nafas pon tak berbau lagi. Adik adik kat luar sana jangan takut jumpa dentist..tak sakit pon....nanti gihi akan putih dan bersih.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...