Followers

Thursday, August 28, 2014

4LIFE TF Plus memang terbaik!


Lama kak M tak cerita tentang supplement ni. Semalam stok dah sampai tergerak pula hati nak kongsi kan kebaikan dan keistimewaan produk 4life yang kak M dah guna selama hampir 5 tahun ini.

Alhamdulillah sehingga kini kak m memang yakin dan sesuai dengan semua produk 4life. Bermula dengan batuk yang berpanjangan, kak M berjumpa dengan doktor perubatan hampir 6 bulan sehingga kan kak M didiagnose sebagai bronchiotis. Bemacam macam jenis antibitik dah cuba tapi batuk tu masih berulang. tahap paling teruk bila batuk sampai terkencing. Masa tu rasa memang teruk sangat, macam dah nak lelah pun ada. tapi tetap pegi kerja seperti biasa. 

Kak M dapat info tentang produk ini dari seorang kawan yang kebetulan singgah di pejabat kak M masa tu. Dia cuba bagi broshure jer tak cerita satu apa pun. Bila dah sakit baru teringat sana sini maka kak-M gooogle lah cari mana-mana agen ada yang jual produk ini. bila buka web memang kebanyakan agen adalah doktor perubatan. dan kak M bertemu rezeki bercakap dengan Dr Siti Aniza Basir. dan dari masa ke semasa kak M berhubung dengan dia bagaiaman nak makan produk ini, berapa dos yang sesuai dan sebagainya. Dr Siti kenalkan kak M dengan Dr Sani yang kebetulan ada road tour di Shah Alam dan masa tu lah kak M beli produk ni. dan sampai sekarang kak M sekeluarga memang menggunakannya.

Alhamdulillah batuk yang berterusan sedikit demi sedikit hilang dan hingga kini memang dan lama sangat kak M tak dapat batuk. Syukur atas nikmat kesihatan dari NYa.

Sebenarnya fungsi 4life TF Plus ini bukan sekadar melegakan batuk. Ia membantu menggerakkan sel-sel intelligent di dalam badan kita untuk melawan pengakit. Sel-sel tersebut secara langsung menguatkan imun sistem kita melawan batuk. Jadi kepada mereka yang mempunyai alahan yang teruk seperti sinus dan sebagainya memang sangat sesuai mengambil produk ini.

Suami kak M pon dah terasa yang dia tidak lagi bersin di pagi hari. Alhamdulillah semuanya dengan keizinan dari Allah.

Jadi kepada sesiapa yang ada keinginan ada memerlukannya boleh hubungi kak M yer di wassap
019-2721076

tq.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...