Followers

Saturday, January 18, 2014

Paksu Steamboat Seksyen 13

Lama juga tak layan makan kat luar. Hari ni hubby ajak lekena steambkat pula. Jadi lepas jer solat maghrib kami bersiap untuk dinner di seksyen 13 ,Restoran Paksu Steamboat.

Restoran ni milim sedara kak M kat Kedah nun. Depa anak beranak danjadinorang sini sampaikan dah berjaya buka sebuah restoran besar.


Boleh tahan juga lah menu kat sini. Menu secara buffet dengan harga RM29 seoarang dewasa dan RM15 untuk kanak kanak. Pada kak M memang sangat berpaptutan untuk.mereka yang memang enjoy makan sebabnya memang akan berpuas hati.

Restoran ni dibuka pada jam 5 petang sehingga 11 mam. Masa kami sampai tadi dalam lebih kurang jam 8 malan orang tak ramai la sangat, tapi masa nak balim tu lebih kuranf jam 9 malam memang dah takder kosi nak duduk.




Khabarnya memang setiap.malam macam tu. Ramai jer orang sepanjang masa tidak kira hari biasa atau hujung minggu.

Jadi sesapa berkelapangan boleh cuba makan di sini. Seoronok dan sihat!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...