Short Break to A Farmosa Melaka

Cuti sekolah kali ni memang kak M dah suami sangat sibuk.
Sampaikan dah penghujung cuti baru dapat masa untuk bawa anak bercuti.
Paling ralat anak anak tak dapat balik kampung kali ni. Takper tahun depan cuti sekolah insyaAllah kita akan balik kampung.


Kali ni kami ke A Farmosa di Melaka. Itu pun Daddy last minit booking . Mujur juga ada kekosongan hotel. Dapatlah kondo apartment 2 bilik yang memang sedang elok untuk kami sekeluarga.

Lebih kurang jam 9 pagi kami gerak dari Shah Alam dan singgaj sarapan dulu di Seksyen 4. Lebih kurang pukul 12 tengahari sampai sana lah. Dah terus ke tempat penginapan untuk check in. Tapi tak dapat masuk dulu sebb bilik belum siap kami hanya ambil tiket yang dah beli awal.


Tempat pertama yang masuk ialah Water park. .kat sini ada masa sehingga jam 4 petang. Huh memang puas ler bebudak ni berendam sampai lebam. Kak M tak ingat berapa harga tiket masuk ke sini. Agak mahal jugalah dah water park ni pun tak jauh beza dengan watwrpark di Gambang dan Icity.


Nak masuk sino pun punyalah beratur panjang.mujir dah beli awal awal. Jadi datang beratur kejap untuk redeem jer dan tambah belian untuk makanan. Boasalah masuk sini memang kena beli makanan yang kat dalam tu jer kan kan kan...

Orait kak M kena stop sini dulu..apa perkara penting perlukan perhatian...tunggu episod seterusnya ya...

Comments

Popular posts from this blog

Akhirnya..jadi juga kailan goreng ala chinese ni...

Pediasure susu pilihan

My Baby Boy is Sick