Hidup sihat bersama 4Life

Salam sihat buat semua di luar sana.
Kebetulan hari ni kak-M agak fee jadi rerajin juga nak update blog. Kat sini adalah ruang niaga kak-M bagi mengisi masa lapang. Bukan kerja hakiki pon. Jadi sesapa yang masuk sini harap maklum. Kak- M jarang update sini melainkan ada barangan untuk dijual. Selain pre-love item ada juga barangan lain untuk dijual.

Hari ni kak-M nak tawarkan kepada sesiapa yang yang cuba 4 Life produk ni. Yang ada stok sekarang pada kak-M ialah TF Flus seperti dalam gambar. Kak-M boleh bagi special price sebab kak-M beli banyak. Produk ni kak-M dah guna lama sebab kak-M telah merasai keberkesananannya. Kalian boleh saja google dulu untuk dapatkan maklumat terperinci tentang 4 Life ni. Semalam kak-M kirim dari suami untuk belikan. Bonda mertua kak-M pun guna jadi jadi buat keputusan untuk beli lebih. Bila beli lebih boleh dapat murah kan....?

OK, kepada yang berminat atau yang memang menggunakannya dan ingin membeli TF Plus ini boleh saja sms kak-M di 019-2721076 atau email kak-M di emmarinie@yahoo.com

 Jangan risau kalian tak perlu menjadi ahli kalau nak beli produk ini

Satu lagi ialah Chewable Citrus Cream. Fungsinya macam vitamin C tetapi lebih istimewa sebab ada kandungan transfer factor di dalam nya. Rasanya nya sedap, manis masam dan bercream. Senang di bawa kemana saja. Anak-anak pun pasti suka. Keistimewaannya memang sangat banyak dan yang paling penting dapat meningkatkan tahap imunisasi badan melawan penyakit. Kalau berminat boleh saja sms kak-M okey. Best Price tau..

Comments

Popular posts from this blog

Akhirnya..jadi juga kailan goreng ala chinese ni...

Pediasure susu pilihan

My Baby Boy is Sick