Followers

Wednesday, July 3, 2013

Yes I did it!

Fuh...bukan senang nak paksa diri turun padang kan..haloooo hari ni kak M berjaya membawa diri yang selambak ni turun padang..huhu...seperti yang di nasihatkan doktor pakar kak M perlu melakukan aktiviti seperti jogging mendapatkan kesihatan yang maksimum.

Maka hari ni selepas hantar Ahmad dan Nuha ke taska. Kak M terus singgah ke tasik seksyen 7 berlari lari anak..fuh...besar juga tasik ni maka separuh tasik jer yang mampu kak M buat. Lagi separuh sambung esok pagi pula..hihih...

Alhamdulillah memang sangat terasa kesegeranya dan kak M berazam untuk teruskan dihari lain pula.. jom hidup sihat!


Kasut jogging pun baru beli tau..hehe RM230 di al-ikhsan..phew!

2 comments:

Anonymous said...

hahah, tringat dlu lps blk keje jogging kat tasik shah alam, mmg tgk mcm blh buat sekali bla jogging jauhnya nk smpai tmpat mula td..

Emma Marinie said...

Benar sekali..sebab tu hari pertama ni separuh tasik jer...dok tenang tu dia hai jauh ler lagik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...