Followers

Sunday, June 16, 2013

Siakap Bakar Petai


Hari ni macam beriya pula kak M masak. Lama dah yeringin nak buat ikan bakar petai nim Awal pagi kak M keluar ke Jakel dulu cari kaib nak buat baju raya.hhheh...pastu ke office kejap amik dokumen dan barylah ke kedai beli bahan mentah.

Dalam kepala ni memang dok pikir dah nak bakar ikan petai ni. Kak M nak cuba letak paste tomyam yabg darling diva beli kat Padang Besar tempoh hari.

Alhamdulillah nampaknya memang menjadi sangat dan rasanya memang sangat sedap. KakM hanya sapukan pes tomyam tu pada ikan dan taburkan dengan petai dan terus bakar dalam periuk ajaib tu. Hehe memang cepat dan mudah dalam masa 10minit jer dah ready. Ummmphhh senyum lebar mak mertua kalau dapat makan ni..hoho.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...