Followers

Thursday, June 27, 2013

Sambal petai ikan bilis.


Aii..suke bebenor sekarang ni makan petai...heee..Memang begitu lah kalau dah lama tak jumpa petai, sekali ternampak terus terliur dibuatnya.

Masa beli barang dapur kat MyMaiden kak-M nampak pekerja nya sedang bungkus dan timbang petai ni...bau dia toksah kiralah. Apa lagi teruslah hangkus sebungkus.

Balik rumah terus kak-M kedapur. Memang tak menayabar nak masak petai ni. Kak-M memang suka sambal petai, samada di kenakan bersama udang atau ikan bilis. Tapi stok udang takder maka akak menyambal petai dengan ikan bilis. Jalan...lalallal

Petai ni memang penawar, bagus untuk kesihatan. Cuma urine akan berbau petai ler nanti..huhhhu...apa sahaja lah asalkan tidak memudaratkan kesihatan.

2 comments:

icha fariha said...

uish petai. lama tak jumpak. huhu

Emma Marinie said...

huhu...lagi lama x jumpa lagi tu dok mengidam nak makan kan kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...