Followers

Friday, June 28, 2013

Pearl Haya lagi


Tak tau nak kata apa..bila masuk jer Butik Pearl Haya tak sah kalau tak beli..Nak pula setiap bulan belian pertama akan dapat 30%. Aduhhh memang meracun depa ni.

Akak memang tak tahan godaan. Maka tadi akak sudah hangkut 2 helai dik nun..sangat sangat santek okey.. tak kan nak jeling jeling saja. Harus ler beli juga..hehe

Tak pasti pula koleksi nama apa tapi Memang sangat cun. I like!


2 comments:

Asyifa Mustaffa said...

nmpk cntik...! labuh plak tu...sy suka cmni....:-)

Emma Marinie said...

betui tu..memang sedap di pakai tudung ni, penjagaan awning pun mudah. Senang diurus dan kualiti pun bagus sepadan lah dengan harganya.heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...