Followers

Saturday, June 1, 2013

Burger Bakar Supersize! Memang superb


Petang semalam Memang terasa sangat malas nak masak memasak. Doj terpikir apalah yag dijamu bonda mertua yang sejak kebelakangan ni tak selera sangat nak makan. Akhirnya terpikir yang bonda mertua suka makan nasi arab seksyen 7 tu maka bergegas ahkak ke kedai nasi arab tu..masa tu dah hampir jam 7 malam.

Selesai bungkus nasi arab akak jalan jalan dalam area komplek makan tu ehhh ada lula terjumpa orang jual burger ni. Supersiz3d burger ni pernah masuk slot Jalan Jalan Cari Makan kat TV3 tu..hahahshhs...masa tu tak der ramai beratur jadi akak pun orser ler..hey! Ada 3 size tau...akak amik size yang paling kecil Berharga RM10....saiz sedang berharga RM20 dan paling besar sebesar kek harijadi tu ialah RM40.

Burger ni burger bakar jadi kena lah nunggu dia bakar daging tu lebihkurang 15 monit jugalah baru siap. Kira ok juga rasanya..kitaorang cubit makan sorang sikit merasa..besar juga yg RM10 tu...

Sesapa yang nak cyba boleh ker kompleks makan bersebelahab UNiSEL kampus seksyen 7.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...