4Life Enumi


Biasa tak dengar produk ni..tentu kalian dah biasa dengan nama produk kesihatan terkenal 4Lifekan? 4Life juga ada menampilkan produk penjagaan wajah.

Kak M baru nam mencubanya. Kerana yakin dengan kualiti dah kebersihannya, harga bukan lagi menjagi halangan untuk memiliki produk penjagaan wajah ni.



Semalam balik dari office kak M menggunakan facial cleanser untuk menxuxui raut wajah yang kotor berdebu dengan segala bakteria. Alhamdulullah dapat merasai k3segaraan wajah selesai menggunakannya. Selepas tu kak spray kan toner wajah menjadikan wajah kekal terasa segar.



Sebelum tidur kita letakkan creme untuk pengajaan mata di mana hanya dengan sesikit kuantiti sahaja kita sapukan sekitar mata. Ini dapat membantu mengurang proses kesutan sekeliling mata langsung menjadikan kita tampak muda dari usia asal....hehhe.

Dan sebelum tidur pula tidak dilupakan utk mengenakan night cream.ia adalah untuk menjaga kesegaran kulita muka sepanjang malam.

Alhamdulillah bangun pagi tadi terasa sedikit kelainan. Segar gitu. Pada akak ianya sangat sesuai dengan kulit akak..apakah lagi dengan orang macam akak yang hanya sekali jer seumur hidup buat facial muka..huhu


Jadi kepada sesapa yang berminat naknjuga mencuba produk penjagaan wajah ini boleh yerus hubungi kak M di emmarinie@yahoo.com. satu lagi jangan lupa Dalam semua produk 4Life pasti ada kandungan transfer factor yang sentiasa bertindak menganhantar inteligent cell untuk menguatkan antibodi badan. Antibodi seterusnya akan menjadikan kita yerus sihat.

Mari bersama 4Life untuk kesihatan yang unggul.

Comments

Cik Olive said…
ok ka emmuni nie? kami dah banyak kali dok usha tp dok gugle testimoni mcm tak banyak...
emma marini said…
Baru cuba..so far ok lah..kena tunggu sebulan kot baru dapat tgk hasilnya... enumi=a new me..hehe

Popular posts from this blog

Akhirnya..jadi juga kailan goreng ala chinese ni...

Pediasure susu pilihan

My Baby Boy is Sick